dimecres, 11 de març del 2009

el trench...

...mare meva quin dia ....per una banda estic feta pols , he anat a una fira de productes de farmàcia i he acabat esgotada!!! per altra banda estic contenta perquè m'han carregat de mostres de productes nous i ja tinc ganes de probar-los!! sobretot les cremetes per la cara...
Sóc una fànatica dels productes de bellesa , ho provo tot...i tinc la meva llista de productes estrella ...però això millor ho deixaré per un altre dia !!
Em sembla que aviat podrem anar deixant els abrigs a casa i per això l'outfit d'avui va dedicat al trench ,és a dir la gabardina de tota la vida!!!Es porten de molts colors desde el clàssic beige passant per tons mes caquis, vermelles ,verdes , negres.....però m'ha agradat aquesta fucsia de la marca americana Old Navy(www.oldnavy.gap.com ).Aquí teniu dues possibilitats , espero que us agradin!!!
Bé també he de dir que , també estic mooolt contenta per que .....algú mooolt especial s'ha tret el carnet de conduir!!!!Felicitats!!!!!
fins demà!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Moltes felicitat pel carnet, diga-li de part nostra.

Anònim ha dit...

S´ha de celebrar això!!! ara ve el pitjor, que té que agafar el cotxe