dimecres, 22 d’abril del 2009

una bona idea..

El post d'avui de forma excepcional anirà sobre decoració..de fet només una pinzellada (jo no en sóc cap experta...;) ).Últimament shan posat de moda els anomenats "stickers" o "vinilos", són uns adhesius decoratius que es poden aplicar a la paret o bé en portes...els trobo realment originals i de vegades et poden solucionar algun problema i tot!!! i de forma força econòmica. Nosaltres a casa teniem un pany de paret "morta", era difíci de decorar i a més tenia unes esquerdes molt lletges....vam optar per col.locar-hi un sticker i vam solucionar així el "problema", el resultat és la foto que us poso a continuació... les esquerdes van quedar tapades i ni rastre...
...el nostre adhesiu el vam comprar al Fly (o Fli com n'hi diuen alguns ....jeje,és una mena d'ikea a la francesa )i ens va sortir molt baratet..(si e´s cert que n'hi ha de molts preus diferents , desde 45€ fins a 300€ ,en funció de la mida o si són de dissenyadoro no )
aquest stickers són fàcils de trobar en botigues de decoració (també n'hi ha al'Ikea , ho vaig veure al'últim catàleg)però si voleu fer una mica el xafarder hi ha algunes pàgines web on se'n poden comprar:
l'ús d'aquests adhesius pot ajudar a donar un toc personal i original a qualsevol estança de la vostra casa,menjador, cuina ,habitació infantil....etc i tot això sense haver de tenir paletes i pintors per casa....que sempre és un pal!!!!
us penjo algunes fotos dels stickers que m'han agradat
menjador


habitació infantil

sala d'espera


menjador


Que us ha semblat la idea???
Ja teniu pensat on posareu el vostre adhesiu??
En teniu algu a casa vostra ?


7 comentaris:

dolo ha dit...

Jo en vaig veure uns "guaiissims" al muebles la fabrica, unes flors liles que amb van de conya per la mevahabitació pero es pasaven una mica amb el preu. Petonets

GEM ha dit...

no sabia que existia aixó... es xulo i bona idea per alegrar una mica la casa, m´en comprare un pel passadis, a mes, ideal per mi que no m´agraden els quadres... ei jgarci, on ets? que no dius res? coincideixo bastant amb les teves opinions, petons

jgarci ha dit...

Gem, estic aquí, encara que algun dia no faci cap comentari, estic controlant, molt guai aquestes "calcomanies", l´únic que trobo es que són molt especials "molt magafashions" y no a tothom ens quedarien bé amb la decoració que tenim al nostre pis. Una abraçada.

GEM ha dit...

holaaa!! doncs tornes a tenir raó perque jo també les trobo massa extremades, ja trobarem alguna mes normaleta per nosaltres. fins aviat!

victoria ha dit...

dons a mi la de la jirafa m'encanta,si no fos perque el meu nen ja te 16 anys i me la tiraria per el cap,li posaria a la seva habitacio...perom'agradat això Eli,segur que trobo algun lloc per posarne algun.

Montse ha dit...

Doncs jo ho tinc a l'habitació de jugar de l'Eric i queda molt bé, hi ha animals, flors, arbres, un cotxe un avió, queda molt xulo! i no cal pintar!!!

laura ha dit...

pues jo les trobo molt originals i queden les parets molt fashion,però els que tenim estucat no els podem posar,quina llàstima perquè quedaria molt bé