dilluns, 11 de maig del 2009

l'he aconseguit!!!

Després de veure'l en una revista i en el blog de "Devil wears zara" m'en vaig enamorar...!!!..i finalment aquest cap de setmana l'he trobat i me l'he comprat!!!
és molt extremat (..i pesa una mica...faré l'esforç..)però ja el veig amb una samarreta blanca de tirants.....aquest cap de setmana m'he comprat algunes cosetes més....i al final he caigut en la temptació del Nude (i això que no és el meu color..)...a veure si tinc una estoneta i un en faig unes fotos...ara ja crec que he de parar de gastar o almenys esperar a gastar-los a la ciutat de la moda .....que dijous me'n vaig a London!!!!!
bueno...per començar la setmana això és tot!!!
que us ha agradat el collaret???
sou mes de collarets , pulseres o arrecades???
Después de verlo en una revista y en el blog de "devils wears zara " me enamoré de él....y al final este sàbado me hice con el collar!!!..ya estoy esperando para poder ponermelo!!!De hecho este fin de semana me he comprado algunas cositas...y he caido en la tentación del Nude(aunque no és mi color..pero es un top muy mono!!)
bueno para empezar la semana esto es todo!!os ha gustado ,mi nuevo collar??? que os gustan mas los collares , las pulseras, los pendientes???