dijous, 19 de novembre del 2009

superliada.....bodes 2

....vaig de cul....
de fet gairebé no puc ni llegir els vostres bloggs....però ara que tinc un momentet us ensenyo la selecció de vestits de núvies  que vaig fer durant la guardia passada....això si que és treballar ...eh!!!!
ja se que no és l'epoca de casaments ni res d'això....però em va agafar per aquí i mira....pim , pam!!!!
Com que normalment parlem de dissenyadors d'aquí com Rosa Clarà, Lydia Delgado , Raimon Brundó, Victorio&Luchino....he pensat en mostrar-vos alguns dissenyadors de l'altre punta de món que jo he descobert fa ben poc.....
...en primer lloc  el més barroc....el trobo força espectacular tot i que no és el meu estil...

Inés-di-Santo

...en segon lloc...d'un extrem a l'altre, ....semblen la mínima expressió del vestit de núvia...són de la dissenyadora Jenny Yoo






....no sabria quin quedar-me...el primer em sembla perfecte..i els altres dos son tan...."finets"!!!!
en tercer lloc un drapejat amb hombro assimètric....de la firma Monique Lhuillier

en quarta posició....un de la dissenyadora Vera Wang en un to nude....perquè no cal que el vestit sigui blanc...oi???

...però per mi el meu vestit perfecte és el d'aquesta foto ...quan el vaig veure va ser amor a primera vista !!!!1

...que us han semblat????
quin us ha agradat més????
Quina ha estat la vostra núvia  ideal???

....estoy liadissima ....últimamente casi no puedo leer ninguno de vuestros blogs....pero ya empecé el tema bodil ..y voy a terminarlo( ahora que todos hablamos de  Jimmy Choo a mi me da por las bodas...) ....ya se que no es epoca de bodas pero alla va...
 y como casi siempre hablamos de disenyadores de aquí  hoy os propongo una selección de firmas del otro lado del charco,( barrocos , sencillos de lineas rectas, de gasa en tono nude, drapeados).....Vera Wang, Monique Lhouillier, Jenny Yoo e Ines-di-Santo....
...pero mi preferido o mejor dicho mi vestido ideal es el de la ultima foto que no tengo ni idea de que diseñador es....
con cual os quedais ???
cual es vuestro estilo, simple ...barroco???


4 comentaris:

Miss A ha dit...

El último es sin duda muy original

Anònim ha dit...

a mi m'agrada el que no és blanc, es super-princesa!!! I també l'estret que porta la noia de color, només ens falta el ram de núvia, serà el proper post??

Anònim ha dit...

El de Vera Wang!!!
M'encantaria treient-li el "floripondio" de la cintura i amb la faldilla amb acabat desigual... no cal que les núvies vagin sempre llargues!

El segon també és preciós, senzill i impactant alhora!

Raquel.

Betweenmydresses ha dit...

Me encanta el último!!!Dan ganas de casarse todos los días para llevarlo siempre, jeje!! Bss