dimecres, 20 de gener del 2010

leather, cuero, cuir...

una de les tendències que ve per aquesta primavera seguirà  sent el cuir, només cal veure la col.leció de D&G



o també altres creadors com Lanvin 


o Gucci

que també utilitzen aquest material en les pròximes col.leccions de primavera/estiu 2010...
...feta aquesta introducció deixeu-me que us ensenyi alguns outfits de la peça de  cuir que jo crec mai passarà de moda la biker jacket:




...que en penseu de la pell a l'estiu???
teniu la vostra biker jacket???

Este verano parece que  las prendas de cuero van a ser una tendencia clara , no hay mas que ver las propuestas de D&G para esta temporada o tambien firmas como Lanvin o Gucci  utilizan este material en algunas prendas....despues de esta breve introduccion solo queria enseñaros algunos outfits de la prenda de cuero mas atemporal la BIKER JACKET...creo que no va a pasar nunca de moda....
os han gustado los estilismos???con cual os quedais??
teneis una biker jacket???como la combinais???

6 comentaris:

B a la Moda ha dit...

Hace muco tiempo qu quiero un biker tipo la que lleva Karla. A ver si encuentro porque no tengo suerte. De hecho, nunca he tenido una cazadora de cuero.


xoxo
B* a la Moda

La Muka ha dit...

me encanta el cuero!

GEM ha dit...

no m'agrada gens el cuir...

Anònim ha dit...

M encanta les jaketes de cuir, sempre es porten ..., petonets

ZEPETIT ha dit...

Pues habra que hacerse con una biker!!!

Zepequeña.

stellawantstodie ha dit...

yo uso mucho, la mezcla tutú, con la biker, y me encanta!!