diumenge, 28 de febrer del 2010

Anna Sui & Chanel Iman

....mentres estava mirant les col.leccions per aquest estiu em vaig enamorar d'aquest vestit....és de  l'ANNA SUI....i la model és la Chanel Iman( curiós el nom oi??)...
doncs bé ...últimament en les meves visites llampec a BCN passo per davant de l' Sfera (que no es una de les meves botigues  de capçalera....però..bé..) i no em vaig poder resistir a comprar-me aquest vestidet....i ja sabem que jo no soc Chanel Iman  ni el vestit és de Anna Sui.....però no em negareu que tenen un cert aire....( i en realitat posat queda molt millor que al maniquí...jeje )


....ni yo soy Chanel Iman ni mi vestidito es de ANNA SUI pero no me negareis que tiene un aire...y os aseguro que en persona queda mucho mejor que en el maniquí!!!!
vestido :sfera
zapatos :blanco
chaqueta :H&M

13 comentaris:

dolo ha dit...

Segur que et queda xulisimi, guapissima...

Miss A ha dit...

Un aire sí que se dan :)

estil ha dit...

Quina monada!!! s´assembla molt, has triunfat!!


Muak!!

justbecausefashion ha dit...

Los zapatos de blanco son increíbles, yo estuve a punto de comprarlos pero me metia en 1,90! Son altísimos!!! enhorabuena por tu blog, es genial.


gloria

xxx G&L

GEM ha dit...

m'agrada molt el vestit i les sabates més, petons.

Anònim ha dit...

nice blog! :D I LIKE IT!!!

Follow my blog and I follow your blog:

i`m happy if you follow me toooo with bloglovin ;)

KISS ;*)

Alejandro Becé ha dit...

Me gusta mucho el estampado, se parecen muchísimo...

ADORO A CHANEL IMAN =)

La Traficante de Zapatos ha dit...

oooh k mono!!!!moníssim ara falta k penjis les fotos a veure k tal et queda!!!SEGUR K MILLOR K A LA IMAN!!
BESITOS GUAPA

the healthy ghost ha dit...

Se parece muchísimo!
Un beo

LA ha dit...

QUE MONADA!
Y menudo pelazo tiene la tia! =)




LA

Unknown ha dit...

Es cierto, le da un aire, tiene que quedar muy chulo!

A TRENDY LIFE ha dit...

Jo, sí que se parece sí! buena compra!!!

O'STYLE ha dit...

Lo vi en la percha y me encantó pero puesto como tú dices queda mejor!

besos!!!