diumenge, 9 de maig del 2010

coco, cocoon, rouge coco...Paradis

La nova cara dels bolsos Coco Cocoon de Chanel serà un altre cop la Vanessa Paradis, substituint la meva admirada  Lilly Allen (imatge més arriscada en la meva opinió..).



l'idil.li entre en Karl Lagerfeld i la Vanessa dura ja uns  anys quan al 92 va ser la imatge  del  perfum "coco" i on es columpiava dins d'una gàbia ...ho recordeu??....
i últimament l'hem vist promocionant el pintallavis Rouge Coco
aquesta noia no para ...si em permeteu ....de fet fa una mica de rabia .....tan perfecta i amb un home tant......guapo!!!!!
bé us deixo amb la vanessa cantant el "be my baby"...que em porta a la meva epoca d'institut....quins records...i és quan jo vaig descobrir per primer cop a la Paradis.






















La "nueva " cara de los bolsos Coco Cocoon va a ser Vanessa Paradis  en sustitución a mi admirada Lilly Allen ( mas arriesgada en mi opinón)...el idilio entre Karl y Vanessa viene de hace años cuando en el 92 ella protagonizo el spot de el perfume "Coco" dando volteretas en una jaula....os acordais???? y  ultimamente como imagen del Rouge Coco... esta chica no para .....y en cierto modo da un poco de envidia ....y con ese hombre...jeje
Os dejo con la cancion de "be my baby " que me encanta y fue quando yo dscubrí a la Paradis....

2 comentaris:

A TRENDY LIFE ha dit...

Es taaan mona! me encanta!!!

Miss A ha dit...

En Barcelona tienes tienda Poète en c/ Mayor, 26 :)