dimecres, 20 d’octubre del 2010

UNA PETITA SENYORETA....

Aquestes imatges ens poden inspirar a totes , són looks facils de "copiar" sempre intentant donar una personalitat pròpia ...

a mi personalment  m'agraden el segon el quart i l'últim ( L'Alexa Chung)....em semblen més posables  i remirant pel meu mini arxiu d'imatges que vaig recollint he trobat una senyoreta que ja apunta maneres ...

no tinc paraules!!!!

Los looks de la las celebrities (  primera imagen ) siempre van bien para coger ideas....yo me quedo con la segunda,  la cuarta y la sexta ( alexa Chung, me parece genial : navy , camel , rojo)...pero me he quedado sin palabras al ver a  la señorita de la foto inferior....
esta claro que ya apunta maneras!!!



5 comentaris:

Miss A ha dit...

Que ricura!!

dolo ha dit...

Que mona la nena... besitos

Dansvogue ha dit...

moltes gràcies!
doncs les sabates si són còmodes però com que no són molt fixes al turmell al final Cansa una mica jejeje
un petonas

Bakcocó ha dit...

me encantan los estilismos,y la niña va monisisma jeje

muaks charmediem*

estil ha dit...

Tots els looks estan genials!!! la nena va super mona amb el trench, jejeje!!!


Muak!!!