dijous, 10 de febrer del 2011

ungles de colors....

avui m'ha sorprès aquesta imatge....


divertides...no??? de fet tot el que es posa la Alexa chung va a missa !!!
jo ...no m'he quedat enrrere ;)... i aquesta setmana em vaig sorprendre a mi mateix comprant un esmalt d'ungles de color verd!!!! i ahir me les vaig pintar  i realment m'agrada l'efecte ...



el millor de tot és que l'esmalt d'ungles és baratissim uns 2,95€ ( aprox ) de la botiga Claire's , vaig entrar per comprar uns clips i vaig sortir amb un pinta-ungles !!!!


que us sembla l'idea ???
verdes , vermelles o porcellana ???
quin color us agrada  més per a les mans ???


4 comentaris:

Artemisas' Project ha dit...

Jo l'estiu passat també em vaig arriscar a pintar-me les ungles de color verd, va ser per un sopar, portava un vestit negre i per donar el toc de color vaig triar un pinta ungles verd jade amb el collaret a conjunt, i no quedava pas malament.
El meu pinta unglas era del Beautik molt baratet també.

dolo ha dit...

Que guais titi, jo m ho reservo per l estiu aquets colors, jo en tinc un blau fort i també queda molt bé, besitos

adrimcbeal ha dit...

Yo soy esmalteadicta!!....si tuviese tiempo cada día de un color!! Ahora mismo he comprado un terracota en urbanoutfitters que me encanta!! Bsssss!!

Myr ha dit...

eli, fliparies amb esl dibuixos que porten aqui les thais. i ja no et parlo del colors !!!!!!

petons!