diumenge, 25 de novembre del 2012

SV:25N

Hola a tots ,un altre diumenge de vestidor amb la diferència que avui és un dia molt important per a molts catalans !!!
La primera foto d'aquest post és la foto del meu bolso preferit el Boston de Cèline ....tant maco !!!!Si algú es vol estirar ja sap que accepto regals ;-)

 No tinc un Cèline però aquesta temporada m'he comprat un vbolso a B&L que me'l recorda molt , qui no es conforma és perque no vol!!!



Aquí em teniu , 
del dret 


del revés ( no he pogut girar la foto de cap manera )





En resum :
Mocador gris fosc....zara ( old )
Jaqueta ....Zara ( old )
Samarreta....Seven Eleven (estiu 2012)
Faldilla ....Asos (old)
Botes ....H&M 
Bolso ....Bimba & Lola 


Espero que us hagi agradat el look d'avui !!!!
BONA SETMANA A TOTS 

4 comentaris:

Cailin´s Place ha dit...

nice bag!!!kisses

Astupenda ha dit...

Què puc dir???
Doncs que estàs astupendament impressionant!!!!

p.d. Una observació: per les catalanes també és un dia molt important ;-)

Glory Closet ha dit...

Molt guapa! ;)
Petons
http://glorycloset.blogspot.com/

Lynn / Melancora ha dit...

Aquest bolso de Celine també és un dels meus favorits. Molt bon look el teu.